tiistai 9. huhtikuuta 2013

~gkgklgg, bye.










Heippa!
Tulin piipahtaa äkkiä näyttämään uudet ostokset joita kävin hakemassa tänään postista. Ihan pientä sneak peak vaan kun te tuutte näkee toita mun päälle muutenkin. Tilasin tänään kanssa uudet pidennyset WHOOP WHOOP, arvatkaa minkä väriset mun hiuksista tulee olemaan tänää keväänä/kesäänä? 

Hola chickas!  Quicky update to show you a small sneak peak of my new items i received today in the post.
Today i also ordered new hair for a change. Can you guess my hair color for this spring?
I am so excited i can just dieeeeee~





Pus Pus! 
XoXo

9 kommenttia:

  1. Ihania vaatteita! :) Varsinki toi missä on helmiä, vaikuttaa söpöltä!

    http://veeralalala.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. HI! Thanks for your "like" in Instagram! I thought your eyes were real..what a shame you were contact lents!

    Nice blog, great shopping
    Kisssssssssssss
    Leire

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. I dont think there is anything shamful about me wearing contacts, i love my own eyes and i love my contacts! Thanks tho. lol

      Poista
  3. Ihanan näköisiä vaatteita!:)

    http://sofiawilhelmiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. uhg what a tease. Put them on, put them on! :p ♥

    VastaaPoista
  5. Ihania ostoksia oot tehny:) Et ikinä vastanu mun mailiin:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! Apua mä en mitään sähköpostia sinulta saanut/huomannut! Ja mä on tyyliin 24/7 hotmaililla :) Katon uudelleen ja vastaan asap :)

      Poista
  6. Tosi kivan oloinen blogi! :) Jos kiinnostaa, liity ihmeessä myös mun lukijaksi. :)

    http://weerabettina.blogspot.fi/

    VastaaPoista

All comments are appreciated!
Kaikki kommentit on tervetulleita! :)